Menu Sluiten

Orgelzomer

Orgelzomer Groningen 2026.

Deze zomerreeks brengt van 1 juli tot en met 23 september elke woensdagavond een orgelconcert in de stad, als gezamenlijke initiatief van de orgelcommissies van de Akerk, de Martinikerk (Stichting Avondtmusyck) en de Nieuwe Kerk. De serie opent in de Martinikerk, verplaatst zich in augustus naar de Akerk en sluit in september af in de Nieuwe Kerk.

Concerten